افتضاح کامل جودو در بازی‌های اسلامی؛ ۱۴نفر بدون مدال!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم‌مقام میراث‌فرهنگی گفت: امیدواریم شاهد افتتاح رسمی دو موزه«امیرکبیر» و «مشروطه» باشیم، چرا که مجموعه کاخ گلستان با امیرکبیر و مشروطه معنا و مفهوم کامل خود را باز می‌یابد.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
ورزشگاه قدیمی شهید عضدی شهر رشت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و پس از بازسازی کامل، افتتاح شد.
تقریبا نیمی از تیم های لیگ برتری سرمربیان خود در ابتدای فصل را تغییر داده اند.
تیم اتحاد کلبا، در غیاب سرمربی ایرانی خود، شکست سنگینی را مقابل النصر تجربه کرد.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
رسانه قطری الرایه به انتقاد از شکست سنگین و ۹ گله جوانان عنابی‌پوشان مقابل استرالیا پرداخت.
بارسلونا شب گذشته در زمین آلمریا با یک گل شکست خورد؛ شکستی که از نظر اریک گارسیا غیرممکن به نظر می رسید.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
با وجود گذشت چندین سال از افتتاح فاز دوم ورزشگاه نقش جهان هنوز ظرفیت این ورزشگاه به طور کامل پر نشده است!
معاون اول رئیس جمهور گفت: برخی پروژه‌های پیشران که اجرای آنها چند سال زمان می‌برد، بهتر است فازبندی شوند تا در صورت امکان پیش از بهره برداری کامل طرح، شاهد افتتاح فازهای مختلف باشیم.
پیش از این اختلاف بین حمید سجادی با هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی علنی شده بود. دوومیدانی پرمدال ترین رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی و المپیک است که ایران کمترین سهم را از آن داشته است
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تکمیل فاز اول بازآفرینی کارخانه سیمان ری خبر داد و گفت: به محض اینکه فاز دوم به سرانجام برسد، افتتاح خواهد شد.
سخنگوی دولت از بهسازی و افتتاح کامل باند دوم فرودگاه مهرآباد خبر داد.
«وایمو» سرویس تاکسی کاملا خودران خود را در مرکز شهر فینیکس در ایالت آریزونا آمریکا برای عموم مردم افتتاح کرد. این اقدامی مهم در گسترش فناوری مذکور در یک شهر بزرگ است.
فصل در حال رسیدن به نیمه بوده و یوونتوس هنوز از خریدهای جدید خود بهره نبرده است.
آیا وزیر ورزش منابع از دست رفته و زیان فوتبال و سازمان لیگ در ماجرای تبلیغات محیطی استقلال را جبران و پرداخت خواهد کرد؟ آیا حمایت نهاد مسوولی در این کشور پیدا می‌شود که به کلاهبرداری های یک دلال تبلیغات خاتمه بدهد؟
زاکانی، شهردار تهران گفت: هم‌اکنون سعی می‌کنیم معماری ایرانی در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو گنجانده شود، در آخرین ایستگاه مترو که افتتاح کردیم کاملا معماری ایرانی مشهود و بسیار چشم نواز است.
افتضاح بزرگ فدراسیون در فروش بلیت جام جهانی
با افتتاح کامل طرح غدیر در سال اول دولت سیزدهم، کیفیت آب شرب مردم خوزستان به یکی از بهترین منابع آبی متصل شده و تحول قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.
عزت الله اکبری تالارپشتی گفت: بخشنامه های خلق الساعه وزارت صمت از جمله اجبار خودروسازان به فروش از طریق قرعه کشی، سبب نابسمان تر شدن صنعت خودرو شد.
هفته گرامی‌داشت هنر افغانستان، شنبه 22 آذرماه(قوس) به صورت مجازی افتتاح می‌شود و تا 28 آذرماه(قوس) ادامه دارد. عبدالغفور لیول سفیر افغانستان، حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و محمد عثمان بابری رییس دانشگاه کابل، مهمانان برنامه افتتاحیه این هفته خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ